Summa sidvisningar

tisdag 18 augusti 2009

vad har hänt?

jo ganska mycke faktiskt..

jag började förra veckan med att börja jobba igen, helt okej.

Grabbarna kom tillbaka till dagis, jätte skoj för både dem och mig

jag var verkligen i behov av lite dagis nu efter 5 intensiva veckor med 2 vilda små älsklingar

Ja vad hände sen...

Jo Andreas sa upp sig! Ja helt rätt faktiskt tycker jag..

Jag har klippt mig, riktigt gott faktiskt är riktigt nöjd, alltid nöjd iof när jag har varit hos Frida.

Sen har jag jobbat lite till... eller ja en hel del faktiskt.

Men sen i lördags var det äntligen dax!

Våran överraskning till Matte eftersom han fyllt 30!

Vi(Malin,jag och Andreas) hade "lurat" i honom att vi skulle åka till Liseberg bara vi vuxna. Så malin hade tagit ledigt och vi hade fixat barnvakt, min kusin Lina var här.. Toppen!

Så vid 15:30 åkte vi mot göteborg, Matte var nervös( vad han än säger) och när vi svängde av i Nääs så blev han nog inte mindre nervös heller. (fast han visste hela tiden att nått skulle hända säger han.)

Matte i bilen..

När vi kom ner vi Nääs fabriker stog Andreas syster och hennes man och Andreas föräldrar där och väntade. Då fick han kuveret.

Ett presentkort på att få köra lamborghini i 70 min

Sen kom bilen mullrande..

Så efter en viss försening fick han köra iväg..

Efter ca 1 timme var han tillbaka, behöver jag säga att han var super glad!

En riktigt snygg och häftig bil måste till och med jag säga, som faktiskt inte annars är särskillt impad av sånna bilar annars.

Sedan sa vi hejdå till de andra 4:a igen och började åka hemåt igen. men våran överraskning var inte slut där, utan vi körde lite omvägar för att fördriva lite tid, när vi nästan var hemma började Matte prata om att han var hungrig.. vi kan la gå till Musses förslog han.. hihi..

Nää men vi kan la gå till Lindgrens du har ju faktiskt fyllt år tyckte vi andra... sagt och gjort. När vi kom in genom dörren till Lindgrens bröt det ut full sång.. Ja må han leva.. där stod massor med folk, ja sammanlagt blev vi 14 st.. riktigt skoj och han blev lurad ännu en gång.. 

En mycket trevlig kväll vi åt en trerätters.. Nice men tyvärr inte det godaste jag har ätit där, hoppas det var en engångs grej annars blir jag riktigt besviken.. men vi lär ju ge dem fler chanser, det är ju så mysigt där oxå..

I söndags var vi en sväng på Allum och kikade bland annat..

Men nu är det ny vecka igen.. ja vad fort det går. Idag har vi varit på stan med Malin Wilma och Max och kikat och tagit en glass.. mums.

Nu är grabbarna med farmor och farfar och kollar på cirkus i trollhättan. skoj önskar jag kunde följt med, men jag ska jobba. så är det ibland.

Måste bara lägga ut ett semesterkort som inte kommit med innan..

Solning på hög nivå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar