Summa sidvisningar

tisdag 4 augusti 2009

sååå mycke..

Bättre har dagen varit idag! härligt, dagen började med en tripp till Borås där Andreas hade ett ärende så jag och grabbarna hakade på och gick på knalleland medans Andreas var på sin "grej". Blev lite shoppat oxå aldrig fel ju. sånt gillar ju jag..

Köpte Jeans och långärmad T-shirt till grabbarna på erbjudande 179:-

helt okej med tanke på att bara jeansen man kunde välja mellan kostade 200-300 typ riktigt NICE!

Sen shoppade vi ett pussel, killarna är grymma på pussel just nu.

Å lite grejjer till killarnas kommande kalas som inte är förän om några månader men man får passa på när man hittar bra saker och såna här har jag letat efter oxå.. så kanon.

sen när vi kom hem åkte hela familjen till Mc Donalds och åt mums.. killarna var nöjda kan jag säga.

Sen när vi kom ut såg jag att något hade slagit upp sin bildörr i min dörr.. FYYY vad jag blev ARG.. Andreas hade tydligen sett vem som ägde bilen så han gick raka vägen i igen och bad hon som hade bilen komma ut... Fy.. jag beundrar honom att han fixade att vara så lugn.. Jag var vansinig.. så jag höll tyst. Men det är inte okej att slå upp dörren i någon annans bil, det blev ju färg av den andra bilen och en buckla..Nu så gick det ju att prata med henne men det var ju bara ren tur att vi såg det då och att vi såg vem som ägde bilen. Hur många slår inte upp dörren men säger aldrig nått eller sätter nån lapp eller så... FYYYYYY.. jag som ändå har barn i barnstol vilket gör att man måste öppna ganska ordentlig ibland är GRYMT noga med att alltid parkera så jag inte slår emot någons bil.. fy kan man inte gå ur försiktigt så kan man fan parkera där det inte finns bilar omkring..

Men men nu löser det sig denna gången så nu har ilskan lagt sig så nu kikar jag på nätet och lyssnar på Allsång på skansen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar