Summa sidvisningar

tisdag 11 augusti 2009

mycke..

ja just nu är det mycke som händer.. eller ingenting beroende på hur man ser det.. jag har iaf jobbat min första natt efter semestern och trotts att vi hade massor att göra är jag grymt nöjd med att vara tillbaka på jobbet.. jag trivs sååå bra där.. har aldrig haft den känslan förut, att det är helt okej när semestern är slut.. härligt.. då har man nog hittat rätt (hoppas jag)

Andreas är grymt upptagen med sitt just nu vilket jag självklart kan förstå.. men med vad kan jag tyvärr inte avslöja riktigt ännu.. spännande värre.. 

Imorgon är det dax för klippning, vilket var otroligt längesedan nu, så det är grymt välbehövligt kan jag lova.. så undrar om man kanske skulle fixa lite före bilder, så får vi se om det blir någon efter bild..hmm får se vad jag hinner med..

Ha det gott... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar