Summa sidvisningar

måndag 3 augusti 2009

Blää (bitter nää vadå?)

ja fy för trista dagar som denna, det spöregnar,killarna och mamman är griniga.pappan grejjar och mamman behöver städa, tvätta och diska och snart är det dax för mat oxå.. sånna här dagar är inte roliga!

Jag har SEMESTER jag vill ha skoj jag vill ha sol jag är gnällig jag vet men det är ju såååååå tråkigt.

Nu sitter jag här vid datorn och ugglar, killarna är med pappan ute helt klädda i regnkläder och grejar men är jag lyckligare för det.. nä för jag är så utråkad, varför är jag sån här. jag som har haft en toppen semester, vi som har haft så trevligt. Men är det därför, för att jag haft så skoj som jag nu tycker allt är så tråkigt..

ja egentligen kanske man är för bortskämd helt enkelt.. men det är ju lika trist just nu ändå..

Det första jag skulle göra om jag vann en miljon skulle nog inte vara att shoppa, utan snarare skaffa en hemhjälp som gjorde allt trist åt mig så jag kunde shoppa utan att tänka på hemmet

Nää skämt och sidå...

Alla dagar kan inte vara super roliga då hade man ju inte tyckt att de dagar som faktiskt är roliga var det heller..

Som en god vän brukar säga .. Efter regn kommer solsken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar