Summa sidvisningar

tisdag 10 februari 2009

Se upp i backen

I går och idag har jag och grabbarna åkt pulka i hjortgården.. igår var jag hurtig nog att gå en runda släpandes på grabbarna i en pulka efter mig. så åkte vi i minsta lilla nerförsbacke.. jippi sen åkte vi självklart i den stora pulkabacken också !!! Föräldrarna tittade konstigt på mig när vi kom tyckte jag.. hmm.. kanske berodde på att alla barnen var minst över 6 år och hade hjälm på sig som åkte där.. bad mama i am.. fy.. Men jag och mina barn överlevde, inte en enda vurpa faktiskt.

Idag däremot åkte killarna mest i en mindre backe där de kunde åka själv efter som de är så stora killar nu..  och då blev det allt någa vurpor men det gick någolunda bra det med..

Lite bilder från igår och idag...

Allt går ju lättare om man hjälps åt.. eller?

Två mycket härliga dagar måste jag säga...

så här såg min hall ut igår föresten... det går framåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar