Summa sidvisningar

tisdag 24 februari 2009

längesen..

Ja nu var det allt bra längesen jag skrev här..

har hänt massor med skoj, men jag har inte haft tid.. haha..jo men jag har inte prioriterat detta helt enkelt.

Förra veckan åkte vi pulka med Wilma, Max och Malin i hjortgården, man fick ju passa på så länge det fanns snö. och tur var la det för nu är det inte mycke kvar kan man säga.

Sen busade vi i snön häromdagen.. vi skulle göra en snögubbe, men eftersom det inte var kramsnö så blev det bara en snölyckta..

Nice va?

Grabbarna hjälpte till massor..

I förra veckan slet vi även som djur jag och Andreas för att tillslut få i golvvärmeslangen i skårorna i golvet f*n vad jobbigt det var, den levde liksom sitt eget lilla liv och ville inte alls ligga där den skulle, men riktigt bra blev det tillslut, nu är hallen iaf gipsad och golvvärmen är inkopplad och spottarna är även inkopplade de med...

Det går framåt.. jippi

Imorgon kommer antagligen ännu en ny bild från hallen för imorgon ska Andreas börja lägga klinkers.. jippi...

Idag har jag och grabbarna varit på bokrean. Jag köpte inget alls men mina kära små köpte varsin bok minsann varsin med BYGGARE BOB en av deras just nu största idol, så nu har jag nog bara läst de böckerna 3 gg minst.. men det tröttnar aldrig.. sötisar..

Nää nu är det nog bäst jag lämnar över datorn till maken, så har jag missat nått så får jag skriva det imorgon.. måste ju fixa lite nu innan bästaste Andra Avenyn börjar oxå... Riktigt bra ju

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar