Summa sidvisningar

torsdag 26 februari 2009

Ingen eller massor

www.aftonbladet.se/wendela/article4434655.ab

Men oj.. vet man verkligen när man är 26 år att man ALDRIG vill ha barn, visst jag kan förstå dem som inte vill ha barn, inte förstå kanske men jag vet att de finns.. men allvarligt är inte detta lite väl drastiskt..

Men men det är ju hennes val, men stackars henne om hon ändrar sig..

www.aftonbladet.se/wendela/barn/article4501637.ab

Ja att välja att aldrig kunna få egna barn till att ha massor.. Jag beundrar dem verkligen, häftigt med typ 10 barn.. men jag skulle inte vilja byta med dem heller. har det ganska lagom med mina 2 tokstollar som tror de regerar här hemma just nu... Fast det klart en liten buse till hade ju faktiskt varit skoj..en med klänning och flätor denna gången kanske..hmm eller ännu en kopia av Emil och Alex hade ju varit lite häftigt.. men inte 8 till dock..

Den som lever får se....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar