Summa sidvisningar

tisdag 3 februari 2009

Bloggen goes Black

ja visst ombyte förnöjer eller hur säger man, det rosa blev till och med lite väl rosa för mig.. så nu testar vi detta lite får vi se..

Vad har hänt sen sist ja.. hmm.. jag har jobbat lite men nu är jag ledig igen. gott gott.. Det har inte hänt så mycke de sista dagarna.

Helgen har varit lugn, Andreas har grejat i hallen. i lördags var vi på IKEA och kikade och handlade lite såklart, undrar om jag någonsin varit där utan att handla..

Efter som jag är ledig så blir det att kolla på andra avenyn ikväll.. NICE

Ja vad händer denna veckan då.. hmm. har inte mycke planerat faktiskt. Imorgon blir det till att greja lite hemma, skit skoj... NOT 

Sen fyller Malin år på fredag så det blir lite kalas på lördag, alltid trevligt.          

                        

Sen har jag bokat en Kiel resa den 13 februari, skoj! över helgen.. killarna ska bo hos mormor, perfekt. Så det blir jag,Andreas,Leif och jessika skoj skoj.. 

Sen hoppas jag på lite mer positiva grejer denna veckan.. spännande.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar