Summa sidvisningar

onsdag 18 november 2009

Gott och blandat

Idag ja idag ska vi nog inte göra för mycke, jag ska jobba inatt. så det får vara lite lugnt.

Har ringt vår vårdcentral nu i, ja jag vet inte hur många dagar. eftersom jag och barnen är vaccinerade nu så skulle jag verkligen vilja att A oxå blev vaccinerad. Hade varit så sjukt trist och onödigt om han fick gris sjukan..

men det verkar vara på G.. hoppas hoppas..

Denna fredagen så är det äntligen dax. jag och A ska åka till götet och gå på Rondo och sova på Gothia hotell.. MYS!!! bara vi två..

snart e det även dax för en annan skoj grej. längtar!


Känslorna för ens små älsklingar är verkligen som en berg och dalbana. Man älskar dem konstant fast mer eller mindre. Ilska och kärlek blir ibland en konstig kombination. Man blir sååå arg när de gör nått dumt men samtidigt detta dåliga samvete eftersom man trotts allt de gör älskar dem över allt annat! Men man kan inte låta dem tro att man får säja och göra vad som helst man vill ju inte ha små monster som en dag blir stora monster. Fy det värsta som finns är att nått hemskt skulle hända dem eller att de skulle göra nått hemskt. De måste ju lära sig vad som är rätt och fel. Mammas busar!

Det är inte alltid lätt det där med kärlek...


Igår fick jag iaf på mina vinterdäck på bilen. toppen så nu kan snön och kylan komma om den vill..

Jag vill kanske inte ha snö iof, fast för barnens skull skulle det ju vara skoj. vi hade så skoj förra vintern. Massor med pulka åkning blev det.


Igår var det fotografering på dagis, spännande att se hur det blir. Fast detta kortet blir ju ett minne, Emil med sin tejpade haka. Stackarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar