Summa sidvisningar

fredag 6 november 2009

Fredags mys!

eller inte?!

japp nu på morgonen  har jag hunnit, städa av här hemma lite, allt för att slippa ha det kvar, men tyvärr så återstår en hel del..

Men nu ska jag slänga på mig kläder och åka till Allum en sväng.. jippi


Åter hemma igen och städningen fortsätter..

Skulle behövt hittat nått bra att ha på mig imorgon, till mitt otroligt snygga halsband jag köpte på smyckespartyt igår.. men NEJ.. inget bra hittade jag så det blir till att ta en snabb sväng till stan senare ENSAM hoppas jag..

Nää nu ropar moppen efter mig..


Åh gott nu e jag äntligen klar med städningen..

Har hunnit med en snabb sväng till stan och köpt mig nått nytt tills imorgon oxå.. Nice..

Nu har killarna käkat pizza så nu är det mys på schemat, sen blir det idol, mat och gott vin för min och Andreas del..

är grymt laddad för imorgon.. jippi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar