Summa sidvisningar

torsdag 25 december 2008

Trasig värre...

Ja det var min julgran, jag och grabbarna plockade fram nu till jul, Vi har haft en plast gran pga. allergi.. men nu är den kaputt kan man säga.

jag plockade fint fram den, satte den fint i foten och så började jag fälla ut grenarna.. men sen gick nått snett.. 1 gren lite högt upp trillade av.    -ingen fara sa Andreas då ställer vi den sidan mot väggen. okej tänke jag och började sätta i ljusen. Men då trillade 3 av de nedersta grenarna av oxå. då fick det fan vara nog. Ut åkte skiten och vi åkte och köpte en riktig gran.. jippi.. såhär blev resultatet

Nice va...?

så blev det ju julafton oxå igår närmare bestämt.. riktigt skoj tyckte grabbarna och tomten kanske skulle komma oxå.. spännande värre.

Vi var alla hos Inger och Berra (svärföräldrarna) med alla menar jag Andreas och hans syskon med familj vilket sammanlagt blir 6 st barn i åldrarna.. 1,5 år 2 år 3x 3år och 4 år.. mycke stoj och skrik kan man ju gissa sig till OOOOH JAAA säger jag..  Men skoj hade vi allt trots att vi liksom kom av oss nånstans nästan i början...

Maxen min med fleras lilla guldklimp mådde inte så bra, så det blev för honom med föräldrar att åka till borås sjukhus stackars liten.. Puss på dig... men det gick ganska bra.. hoppas det löser sig snart baby..

Men vi kunde ju inte sluta fira jul för det.. så vi åt och åt massor med mat.. mmmmm..... gott.. och självklart kom han den efterlängtade TOMTEN!!!

Tänk så lyckliga de var.... stooort paket...

Alla barnen satt som små ljus och berättade en efter en vad de hette och att Wilmas lillebror Max var hos doktor....

En riktigt lyckad dag trots allt måste jag säga...

Fan vad tråkigt det är på juldagen, varför har ingen sagt det, man kunde lika gärna stannat i sängen HELA dagen... ALLT är ju fan stängt fy.....

Imorgon ska vi till mina föräldrar och fira jul igen, smidigt när killarna inte fattar bättre än att det är julafton imorgon igen... Nice

Imorgon finns det stor chans att tomten kommer igen men då antagligen på en röd mopet... det ni, inte alla som får vara med om det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar