Summa sidvisningar

onsdag 31 december 2008

Happy New Year...

ja ha då var det dax igen, ett nytt år, nya förhoppningar, nya löften....    hmmm samma sak nästan varje gång..

Men nästa år hoppas jag ett bättre år, detta året har haft många bra saker med sig men mycket tråkigheter oxå tyvärr.. min älskade morfar har gått bort, mitt jobb har strulat och förstört mycke, min kärlek har satts på prov på ett sätt jag aldrig varit med om tidigare, hemskt men en erfarenhet rikare har jag blivit..

Lite häftigt är ju ändå att en kris kan föra två människor ännu närmre varandra.. Ha det trodde du kanske inte din lilla bitch....

Men sen blev slutet på detta året lite trist efter som julafton inte alls blev som det var tänkt och att lilla guldklimps Max fortfarande inte är riktigt bra stackarn..

Men annars trots alla dessa motgångar så har året trots allt varit ett ganska bra år.

Men nu ser jag fram emot nästa år med allt vad som väntar, spännande.. hoppas på vissa bra saker..

Ikväll är det allt lite party party som väntar blir ju inte allt för ofta nuförtiden.. det ska allt bli nice..

Måste bara lägga in detta underbart vackra kort på Emil i mormors glasögon.. puss på dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar