Summa sidvisningar

tisdag 2 december 2008

Party party

Japp igår var det julfest...

Skoj skoj skoj var det, synd att S var sjuk bara hade varit skoj om hon varit med. Men en annan jobbarkompis som jag inte sett på super länge var där, riktigt nice. Trist bara att hon kommer lagom tills jag slutar ungefär men men inget att göra ju.Det är ju inte jag som bestämmer.

Jag och L och en till var de enda som drack på partyt men jag tycker de andra hängde på rätt bra i vår låga nivå på skämt och dylikt ändå..så jäkla skoj. Massa mat åt vi oxå.. gott gott rödbetssallad I LOVE.. Skumtomtar är oxå helt okej..

Vår chef var ju givet med igår oxå, en riktig pärla måste jag säga har aldrig mött en chef som henne, känns riktigt piss att inte ha henne sen.. Av henne fick jag en Merci (gott värre) och ett mindre tal. TACK!    Jag kommer ju sakna er alla så mycke, Men min tant kommer jag nästan sakna mest, du är guld värd lilla M! Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.

Bara 2 ynka dagar kvar nu men då ska vi ha skoj, RIKTIGT SKOJ!!

Jag har nog faktiskt inte fattat allt ännu, att jag faktiskt ska SLUTA.

Lite bilder ifrån kvällen kanske....

Miz mini

Anna &Cilla

          The lovely boss    

                                                  

MUMS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar