Summa sidvisningar

måndag 15 december 2008

Jöback och annat smaskigt...

I fredags var jag och Andreas SJÄLVA på Peter Jöback.. Nice, han är ju helt otroligt duktig, och inte alls tråkig att titta på heller ;-)

i lördags samlade vi kidsen och åkte och lussade för farmor och farfar.. så fina de var och sjöng lite gjorde de oxå.. men seg som jag är så glömde jag kameran som vanligt.

igår grejade Andreas i trapphuset.. jätte fint har det blivit han är duktig han, åh Matte han är oxå jätte duktig, han arbetar ju inte alls med sånt annars så.. Jag ja tog fram lite julsaker och våran gran bla. haha.. vi har plastgran pga allergi m.m.. men oj.. när jag väl satt ihop den så trillade en gren av och när jag satte i ljusslingan så trillade tre grenar till illa illa. Andreas försökte laga den, och jag tejpade så gott jag kunde men tyvärr gick den nog inte att rädda den.. så till helgen ska vi köpa en ny garn ... jippi vi kanske till och med vågar testa med en riktig.. hoppas..

Idag har jag och grabbarna pyntat lite sen bakade vi pepparkakor. mums.. massor med grisar blev det och fin fina hjärtan vi har hängt i fönstret.

Sen var vi på lussefirande på dagis så söta var de, alla barnen.. Mina busar var tomtenissar och kussarna var pepparkakor såååå sööta som en viss liten pepparkaka skulle ha sagt.

Nää dax att fixa lite och kika om det finns nått värt att kika på på dumburken... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar