Summa sidvisningar

tisdag 3 januari 2012

Idag är en annan dag. Efter att bara fått sovit 30min på dagen så sov Alvin gott inatt. Så nu kör vi en kortare sovstund idag också så att vi verkligen kommer tillbaka i att sova på natten.
För fy vad stressad jag blir när han skrattar och busar nattetid. Att vara vaken är jag ju van vid men jag vet hur viktigt det är att Andreas får sova, han som jobbar så mycket.
Så inatt har varit en mycket bättre natt ny hoppas jag bara att vi fortsätter som vanligt igen.

Idag är jag sugen på Ikea, eller GeKås hade ju oxå funkat fint. Men det blir inget med det.
Jag ska väl egentligen inte ha något speciellt men det skulle vara skoj att åka och kika lite. Ja jag får fundera på om det kanske blir en Ikea trip iaf.

Nej time to go, Harald Nyborg katalogen massakeras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar