Summa sidvisningar

onsdag 11 januari 2012

Grattis,snor och byggdamm

Ja vad har hänt sedan sist... I måndags var det min födelsedag, 29 år är jag nu. Inte långt kvar till 30! Inte för att jag på något sätt har ångest över att fylla 30 utan jag ser faktiskt fram emot det riktigt mycket. Det ska firas! Denna födelsedagen firade jag skit förkyld och det ska inte hända på min 30 årsdag det är ett som är säkert, fy f*n för förkylningar. Födelsedagen började iaf med att jag blev väckt av att Emil och Alexander kom in och sjöng för mig med ett stort glas coca cola och chokladkex! ( man får ta vad man har, eller hittar) underbara ungar! Senare på kvällen kom släkten (min mamma, pappa och bror. Och Andreas föräldrar, syskon med barn) på en kvällsmacka. Mycket trevligt! Jag fick så bra saker, TACK ALLA! Så i tisdags ( igår) var det åter dax för skolan för grabbarna och även simskola, fullt ös. Och igår var det SNÖ! Första för denna vintern så vi passade på att åka pulka, Alvins första gång och tur var ju det för idag är allt borta. Andreas har börjat greja så att de stora grabbarna ska få varsitt rum, de går varandra lite på nerverna ibland så det blir nog toppen. Frågan är bara hur det kommer gå de första nätterna för dem att sova ensamma. De har ju sovit i samma rum i över 6 år. Men det ska nog gå bra, spännande. Men det är mycket jobb kvar tills det är färdigt. Nä förkylningen har fortfarande ett idiotiskt grepp om mig så nu ska jag försöka vila lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar