Summa sidvisningar

fredag 13 januari 2012

Fredag

Underbara fredag! Denna veckan har gått fort, trotts min eländiga förkylning. Men nu börjar jag känna mig okej igen. Vi har grejat och fejat varje kväll denna veckan med grabbarnas rum. Just nu är rummen en enda röra men det kommer säkert bli toppenbra när det är klart. Så ikväll blir det att fortsätta bröta och fredagsmys med tacos. Jag hade tänkt bjuda på en bild på de just nu inte så superfina rummen jag kan nog inte det från mobilen tygligen :-/

1 kommentar:

  1. Alltid skoj med förändring, jobbigt när man står mitt upp i allt & bara vill bli färdig. Men skoj när det är klart & det va ju just vad grabbarna önskade sig, varsitt rum. Alvin ligger hos er än så länge eller?!

    Trevlig helg, ses på morgonkaffe på onsdag!

    SvaraRadera