Summa sidvisningar

torsdag 11 augusti 2011

veckan

Ja denna veckan började Andreas jobba igen, trist men lite gott att komma tillbaka i rutinerna tänkte jag.

Så startade veckan med att jag fick feber och skit ont i huvudet, men idag var det borta lika plötsligt som det kom. Mysko. men skönt att det är borta.

Så ja, vi har inte hunnit med så mycket denna veckan.

Jag har klippt mig, alltid lika trevligt.

Idag har vi varit på BVC på 6 månaders kontroll med Alvin.

Mammas lilla klump väger nu mera 8890g.. det går fort.

Idag fick jag ett brev/räkning att jag ska betala in skolbarnsavgift.. men det stod bara Alexanders namn, så det kommer väl kanske en till.. men inte hade jag en aning om att det kostade pengar att gå i skolan..
Men men.. och om man läser på kommunens hemsida så är förskoleklass gratis.. ja ja det löser väl sig.

Vad som händer till helgen, ja det får vi se....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar