Summa sidvisningar

lördag 27 augusti 2011

sorgen är nära

Nää ibland känns det inte bättre efter att man gråtit en skvätt, ibland går det inte över så lätt..

Men med lite distans känns det inte bra men lite bättre..

Älskar mina grabbar över allt annat!

Så när man ändå inte ligger på topp så toppas det av att min älskade kära mormor är nära att somna in, ingen lever för alltid. så är det ju men kände med en gång att INTE NU!!! men sedan slogs jag av tanken att den rätta tidpunkten för att förlora någon man älskar och har älskat hela livet finns ju inte. Det passar ALDRIG man vill aldrig att det ska hända. men nu är det så och även detta är något jag inte kan styra över..

Hoppas för hennes skull att det inte blir jobbigt och utdraget.

Älskar dig min älskade lilla mormor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar