Summa sidvisningar

tisdag 26 april 2011

Underbar Påskhelg

ja herregud vilken helg vi haft, vilket väder!

Vädret har ju varit toppen, varmt och soligt, skönt långt inpå kvällen. Underbart.

Annars har helgen inneburit en tur till kusten med familjen, mys.


En härlig Påskafton hemma i trädgården med super god grillad mat och mycket trevligt sällskap.





 
På påskdagen bar det iväg till Liseberg, härligt härligt!! Vi vann även en stjärnvinst PLOPP.. Mmmmm



.







Senare på kvällen blev det lite korvgrillning hos Emma, Mattias och barnen. Mycket trevligt men tyvärr var det inte den varmaste kvällen ;-)

Igår hände det jag LÄNGE väntat på nu, jag stack iväg till Ullared!!!
Bara jag och min lilla prins och det gick superbra.
Han satt så nöjt och tittade på allt jag stoppade i vagnen. En riktig shopper redan, eller inte.
Alvin blev 3 månader igår och då var det ju inte mer än rätt med ett första GeKås besök eller?!












Tack alla underbara för den bästa påskhelgen EVER!!!!!

1 kommentar:

  1. Har ni varit i Rönnäng? Tyckte mig skymta mitt stammis-ställe bryggan - eller skärgårn som det egentligen heter. Rönnäng - dit jag flyttade när jag övergav Hemsjö.

    SvaraRadera