Summa sidvisningar

söndag 3 april 2011

Helg

Annars, Emil har varit super förkyld men är tack och lov bra nu! inte roligt att vara kille och förkyld :-)
I fredags fyllde min pappa år så vi var där på lite kalas. Mysigt!
Igår var vi en sväng på stan hela lilla familjen. Sen var det tacos time och jag och grabbarna kollade på Håkan Bråkan och Josef  och efter det tittade vi på Micke och Molle medans Andreas var och tog sig en öl på stan.

Ja och idag är det söndag, söndagar som jag HATAR..
men kanske faktiskt inte denna, även om vädret är tristare än trist så känns det ganska okej idag.
Andreas jobbar, killarna bråkar men jag tror jag ska baka en kaka. Fixa lite lunch för senare blir det att kolla på AHK på tv:n och ikväll är det Stockholm - Båstad igen.. ganska skoj.
En grå men ganska mysig, slappar söndag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar