Summa sidvisningar

söndag 20 februari 2011

Överlevde

natten hemma, ensam !! bara lille Alvin och jag i hela huset.

Jag gillar inte att vara ensam på natten.. men det gick fin fint.

Tur jag inte är ensam utan att jag har Andreas, fast om man alltid/ofta var ensam på natten skulle man väl vänja sig antar jag.. men ändå.. usch..

Fast som jag sa till Andreas, varför skulle något hända just när man är själv?! men men, gott att det är över även om det gick bra.

Nu väntar vi på storebröderna som är på G hem, sen kommer väl en säkert något bakfull make lite senare.. Längtar!

Söndag, ja jag gillar ju inte söndagar..

Denna började med att jag såg att det var UNDERBART fint väder ute och tänkte passa på att ta en härlig morgon promenad, bara jag och lilleman. Men -14 grader.. NEJ TACK det hoppar vi allt.. fy..

Blir det vår i år tro?! klart det blir..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar