Summa sidvisningar

fredag 4 februari 2011

Livet rullar på..

Ja nu dröjer det mellan inläggen..

Livet rullar på, det är underbart, mina grabbar är underbara.

Allt går toppen bra, men de stora längtar efter dagis och kompisar.

Men nästa vecka ska vi nog försöka oss på en liten "vardag" igen.

Dagarna går fort men ändå i slow motion.. Tiden den går ju, så det är mer jag som går i slow motion. Det är mycke som ska fixas medans den lille sover eller är nöjd, för nästan all vaken tid är mat tid enligt honom . men det går bra.

Vi har inte hunnit med så mycke, vi myser, vi har gått på lite promenader, men med detta skit vädret är det ju inte toppen skoj alltid.

Annars får man ju likson fixa det man måste, tvätta och dammsuga.. jippi..

Till helgen blir det kalas, Malin min kära svägerska fyller 30 ÅR..

Annars hoppas jag på lite fredagsmys ikväll med min/mina älskade.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar