Summa sidvisningar

lördag 19 februari 2011

Det är

långt mellan inläggen nu mera, Lille Alvin tar ju lite tid men sen har jag mot min vilja skulle jag vilja säga blivit lite smått facebook beroende. jag som inte ens skulle skaffa facebook.. men men.. riktigt skoj är det faktiskt.

Idag är det lördag och vissa är ute på roligheter.. men jag ska ha en mysig lördag här hemma jag. Längtar ju som vanligt efter ullared, men jag är inte ett dugg avundsjuk Malin jag lovar .. Hoppas ni får det skoj och att ni shoppar massor..

Bara min lilleman blir lite större så ska jag oxå åka, grabbarna (alla 3) behöver lite kläder och annat skoj ju..

Åh vad jag längtar efter våren, den kommer jag vet, men jag vill nu!

Jag vill kunna promenera med barnvagnen utan att frysa häcken av mig..

Idag är det melodifestival igen.. nice.. det, pizza och annat mums kanske.. låter inte fel..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar