Summa sidvisningar

tisdag 9 november 2010

Snööö

ja då var snön här. Killarna är överlyckliga mamman kanske inte riktigt lika lycklig över detta.

Grabbarna är ute och skottar just nu, fint när man kan ha lite nytta av dem .

Vilken toppen man jag har då. Utan att jag behövt säga något åkte han och bytte till vinterdäck på volvon igår, vilken tajming..

Idag är det lite pyssel här hemma som gäller, jag har faktiskt målat lite lister. Väntar på att tapeterna jag beställt ska komma så kära svärfar kan göra en insatts. Annars är det den efterlängtade simskolan idag!!

Imorgon är det jobb igen, bara 7 nätter kvar nu.. Känns lite konstigt men ganska skönt samtidigt. Magen är lite smått i vägen kan man ju säga.

Den 23:dje är det dax för att mäta magen och lyssna på hjärtljuden igen. då ska grabbarna få följa med och lyssna på sitt lilla syskon.

Jag har världens underbaraste barnmorska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar