Summa sidvisningar

tisdag 2 november 2010

redan Tisdag

ja veckan går fort.

Här hemma grejjas det som sagt förfullt, skönt att få allt klart i tid.

Men nu är det inte mycke kvar här nere hos oss, skönt!

Idag blir det att fixa lite ärrenden och tvätta m.m. som vanligt med andra ord.

Imorgon ska grabbarna vara med mormor, skoj för dem och jag ska åka till mitt nerviga möte i borås. Men efter det ska jag klippa mig, underbart ska det faktiskt bli, inte för att håret är katastrof direkt utan mer att jag ska få bli ompysslad lite.

På torsdag blir det bus för barnens del på det nya stället här i stan. och på fredag är det dax för jobb igen.. Bara 10 nätter kvar nu innan HP.. efter helgen är det bara 7 kvar..  det går fort, men magen växer oxå fort så det kanske är tur det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar