Summa sidvisningar

lördag 20 november 2010

lite smått

och gott..

Igår var en mycket trevlig dag, vi var på lekplayset och busade, sedan var vi och handlade med resten av alla alingsåsare kändes det som .

Sedan hade vi mys på kvällen, med gott kött, potatisgratäng och kantarellsås med kantareller som vi plockat själva mums... Maten avslutades med en god pepparkakskladdkaka med grädde ännu mera mums..

Igår kväll började det snöa och vad jag vet har det inte slutat ännu..

Men på nått sätt är det välkommet nu. Bara jackproblem och kängor för mig, men grabbarna är ju lyckliga. Lyckliga barn = lycklig mamma.

A jobbar, och vi ska väl försöka ta oss ut i snön en stund.

Annars hoppas jag på allum, skulle även behöva ett litet besök på Ikea, men det lär nog få vänta.

Längtar som en tok efter den lill* i magen idag verkligen.

Hade kanske inte varit så smidigt med snö och en nyfödd men det hade varit mysigt och gosigt.

Har börjat få lite smått ont på ett mindre trevligt ställe, vilket gör att det inte känns så underbart att gå direkt. Men nu är det bara 10 veckor kvar och bara jag tar det lite lugnt så ska det nog funka bra.

Har 3 nätter kvar att jobba! sedan kan jag ta det lite lugnare på riktigt. Tvätta bebiskläder, fixa och dona. Greja inför jul och bara ta det lugnt. ska bli skönt!

åh vill gosa bebis nu, köra barnvagn och bara mysa...

Allt annat oxå så klart, vakna nätter, skrik, amma och byta bajsblöjor. ja jag längtar...

Men först ska detta hända

  • A fylla år
  • Lucia
  • Julafton och juldagen
  • Nyår
  • Svärmor fylla år
  • Jag fylla år

Sen lilla älskling är du välkommen!

Sen fyller svägerskan Malin 30 år strax efter att den lill* har fötts. SKOJ!!!

Full rulle är det.. skoj skoj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar