Summa sidvisningar

fredag 13 augusti 2010

Fredagen den 13:de

spooky...

Om jag ska vara ärlig gillar jag faktiskt inte när det blir fredagen den 13:de

Töntigt, för det kommer säkert inte hända speciellt mycke värre saker idag än vad det kan göra annars, men ändå. Gillar det inte.

Men dagen har börjat både bra och dåligt, Alex var av någon anledning vaken i natt och ville sova hos mig (har kanske hänt 3 ggr innan på snart 5 år) ovan som jag är kände jag att det kommer aldrig gå.

Jag är ju beroende av hur jag sovit denna natten nu när jag börjar jobba inatt efter en nästan för lång semester.

Så jag tog hans madrass och la på golvet brevid min säng och där fick han sova. Det dröjde ganska länge innan både jag och han fick somnat om igen, men sen sov jag gott.

Men kanske ändå ska gardera mig med att försöka vila lite i eftermiddag innan jobbet. Vilket jag ALDRIG gör annars men kan nog behövas idag

Sen nu på morgonen ringde de från simhallen och sa att Emil och Alex hade fått plats i en simskolegrupp JIPPI!!!!!!!

Och nu sitter jag lite smått nervös faktiskt, ska ringa ett samtal strax och hoppas verkligen jag får det svar jag vill ha..


Samtalet gick toppen!! Känns så bra att ha det avklarat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar