Summa sidvisningar

torsdag 17 juni 2010

snart festival dax

Japp i helgen är det potatisfestivalen.. jihooo eller inte, inga öltält m.m men vi lär nog ha skoj ändå.

Killarna ska vara med min kära brorsa imorgon så mammaEmma får lite ledigt.. Tack!

Mötet igår ja.. ha ha.. det var som det var, säger nog inte mer. Men nu är det över och på nått sätt ska allt nog lösa sig till något bra.

Hoppet är det sista som överger en..

Kom precis hem från en liten sväng på stan, med man,barn, Matte och Malin + barn och Jonas + barn. trevligt.

Blev att vi tog en mumsig glass på stan oxå.. inte fel.

Ikväll ska Erik Grönwall spela på stora torget, och jag ska ärligt säga att  jag gillar honom. hade det inte varit för att jag jobbar hade jag nog varit på plats ikväll.. men jag hade väl framstått som  en gammal kärring där bland alla "fjortisar" kanske lika bra att jag inte kan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar