Summa sidvisningar

torsdag 10 juni 2010

gott och blandat

Igår på studenten var vädret faktiskt helt okej. Duggade lite men helt okej.

Trevligt folk och mat i massor var det. Gott gott.

känns konstigt att det faktiskt har gått 8 år sedan man stog där på ett lastbilsflak och var överlycklig och skrek. Jag snart 30 år..

Ha ha fast jag har gjort mycke på dessa åren. Och mer hoppas jag hinna med

Idag blir det lite ärenden på stan skulle jag tro, alltid saker att fixa.

Idag är det    24 dagar kvar till semesten.


Gekås!!!

Åh kanske att man skulle fixa ett extra knäck.. hihi..

Jag vill jag vill jag vill åka till GEKÅS... längtar som en tok.

Men det kostar ju endel varje gång jag åker dit tyvärr..

Och att vara hemma lite då och då för VAB är ju ingen guldgruva direkt. Men men det löser sig. Tids nog kommer jag nog dit.

Men jag vill nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar