Summa sidvisningar

onsdag 30 juni 2010

Me like

Igår var det nog varmaste dagen hittills och den spenderade jag och killarna på GEKÅS!!!!! jag ÄLSKAR ju gekås.

Så jag är inte dugg ledsen för att vi missade massor med sol igår för att vara inne på shoppingparadiset medans det idag är mulet.

Jag hade inte kunnat åka idag ändå, för i dag ska jag klippa mig.

Och ikväll blir det antagligen en sväng till mamma och pappa.

Jag handlade mycket bra saker tycker jag. Lite kläder till mig, Bh m.m.

Lite till killarna och lite tjejgrejjer till töserna som ska fylla år i augusti (killarnas kusiner)

Imorgon ska vi åka på utflyckt med mamma hela dagen, skoj skoj.. Antagligen blir det Borås Djurpark.

Oj det är ju onsdag idag, då hade jag tänkt att åka på Nossebromarknad ju.. ja ja.. det får bli en annan gång.. Jag har inte varit där sedan jag var liten.

Nää nu MÅSTE jag äta lite, vrålhungrig.

tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar