Summa sidvisningar

onsdag 6 januari 2010

otroligt..

Längesedan jag var här inne nu..

men det har varit jul och nyår.. super skoj hade vi på jul.

först firade vi jul hemma hos mina föräldrar på själva julafton och juldagen var det fullt julfirande igen hemma hos A:s föräldrar med ALLA super skoj även där. killarna har fått så mycke fina och bra saker. Och jag och Andreas oxå..

TACK ALLA FÖR DE FINA JULKLAPPARNA!!!

Sen blev det nyårsafton och vi hade en super mysig sådan.Vi käkade gott, och kollade på tv och sköt raketer ihop med Matte och Malin och barnen... men annars var vi bara familjen. Vi fyra.. super mysigt. Men nästa år om jag får bestämma firar vi in det nya året på annan ort

Men den som lever får se...

Jag ska självklart lägga in bilder från julhelgen.. men ett utav själen till att jag inte skrivit här på OTROLIGT länge är för att våran dator inte velat vara med längre. Men nu är den tillbaka på banan igen men allt är inte riktigt fixat riktigt ännu.. men det kommer det kommer.

Ha en god fortsättninga alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar