Summa sidvisningar

onsdag 23 december 2009

Dagar som gått och komma ska.

ja  Mormor fyllde ju år i lördags ett riktigt toppen kalas var det, hon var i sitt esse.. skoj skoj..

Sen har jag och grabbarna varit hos min arbetskamrat Lena och hämtat en gran som vi har klätt, killarna fick oxå en pytte liten gran att ha på sitt rum sååå söt!

Annars har vi fixat de sista julklapparna och allt annat man ska grejja med innan jul.

Det ska bli så skoj imorgon, vi ska vara hos mina föräldrar imorgon och när jag sorterade upp julklapparna i påsar/ säckar så blev det en helt proppfull säck som vi ska ha med oss till A:s föräldrar på juldagen.. många klappar blir det

Vi har köpt roliga grejjer till killarna iår och jag vet endel roliga och bra saker de ska få av andra oxå. ska bli toppen!

Idag har vi varit ute i snän såklart! skottat och åkt pulka, man får ju passa på.

Ikväll blir det uppe sittar kväll, hela familjen, vi ska äta lite gott och spela bingo lotto, en tradition nu mera kan man nästan säga.

God Jul

På er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar