Summa sidvisningar

onsdag 13 januari 2010

Dagar

Under lördagen (min födelsedag) var killarna med kusinerna och farmor & farfar på Mc donalds och hade det skoj, jag gjorde mest inget faktiskt, tog det lugnt. Jag har nämligen haft tur i oturen att bli super förkyld nu under min lång ledighet.. så jag var faktiskt lite off.. men sen på kvällen bar det av till Götet och där var jag och Andreas ute och åt och sedan tittade vi på Luftslottet som sprängdes på VIP på bergakungen.. vilken film och vilken salong, blir svårt att sätta sig i en vanlig biosalong efter det besöket.

Vi hade trotts min förkylning ett litet kalas i söndag, jag fick presentkort hos min frissa x2 , så nu blir jag nog super snygg i håret. En bra present för frissera sig måste man ju alltid. jag fick även en ny telefon, verry nice kan jag lova..

Sen har jag mest tagit det lugnt och hoppast att min förkylning ska ge med sig. Igår var jag och grabbarna hemma hos mamma en sväng hon har nämligen en toppen backe för pulka åkning på sin tomt så där åkte vi i några timmar. såååå roligt.. har inte skrattat så mycke på länge tror jag.. stjärtlapp är super skoj ju..

Idag har jag försökt ta tag i allt trist man MÅSTE.. tvätt och annat trist men nu är det snart gjort oxå.. gott gott..

Jag och grabbarna har precis haft en välbehövlig paus i röjandet och ätit en mumsig semla ... mmmm... min första för i år...

inga bilder denna gången.. lite trist jag vet. men jag hade ingen kamera med mig vid pulka åkandet igår så det finns nästan inga nya kort..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar