Summa sidvisningar

fredag 3 juli 2009

Tjiiiihooooo

Japp gick upp redan strax efter 11 idag, lika gott det man vill ju inte sova bort sin första semester dag!!

Ja för idag börjar min semester.. Jippi

jag har passat på att sola lite på förmiddagen, sen kom Matte, Malin och barnen hem, skoj att se dem igen. Barnen badade i poolen.

Sen blev det åska och regn så jag stack till maxi, åska är inte min grej, speciellt inte när jag är ensam.

Sen var det dax att hämta hem grabbarna från sista dagen på dagis innan semestern. Bära hem alla saker, ja så nu har jag lite regnkläder m.m att tvätta. Regnkläderna har bara blivit hängande där, det är ganska små så killarna har inte ens kunnat ha dem på ett tag, så blir det när man är lat!

Nu är det inte långt kvar till grabbarna ska hoppa i säng det har varit en lång dag för dem.

Och imorgon måste de ju vara på toppen humör för imorgon är det dax för LISEBERG.. hoppas nu bara vädret är fint skulle vara så härligt. fast jag tror inte vi åker ner fören till kvällen. är ju så mysigt att åka lite med grabbarna och sen strosa omkring och kika lite och försöka vinna massa roliga och goda saker.. NICE!

Får se till att ha med kameran oxå så det blir lite fina kort tagna.

Ikväll ska vi grilla med Matte och Malin mysigt, vi ska äta grillspjut och potatisgratäng.. mmmm.. så nu ska jag marinera köttet lite extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar