Summa sidvisningar

fredag 31 juli 2009

redan Fredag!

japp nu är GeKås resan förbi..

Jag ÄLSKAR ju Gekås.. men denna gången är jag nöjd men ändå lite besviken. jag hade hur skoj som helst och hittade bra saker men tyvärr lite för få.. tur kanske A skulle se det som men jag blev faktiskt lite besviken.. Jag brukar hitta MASSOR med bra saker.

Men denna gången fanns det inte så mycket i Emil och Alex storlekar utan mer till större grabbar eller till bebisar.. gud så mycke fint det fanns till bebisar.. ja ja.. men en hel del fick jag ju iaf med mig hem

sen så här hemma är det fullfart med att fixa till lite rum på vinden så det har blivit några timmars målning... men idag har Andreas lagt in golvet så nu är det snart klart han sätter de sista listerna nu.. riktigt fint blev det..

Idag har jag och Alex hängt med Mormor medans Emil var hemma och snickrade med pappa, ett mycket förvånande val men okej...

Vi fixade iaf massa saker inför min mormor flytt som går av stapel på måndag, ska bli skoj, då kommer hon så mycket närmre så då kan vi hälsa på riktigt ofta ivarje fall jag..

Nää nu är det dax att fixa lite käk och kika på en film..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar