Summa sidvisningar

måndag 6 juli 2009

I väntans tider...

ja ha.. nu har jag ju semester då som sagt..

men nu är det sååå segt att vänta på att Andreas ska få börja sin semester..  förhoppningsvis innan fredag men annars blir det på fredag.. åh.. jag vill att han är hemma nu!

Men men undertiden får jag roa mig med att städa och packa husvagnen och städa här hemma jippi..

I lördags fick jag en ny cykel av Andreas så super snällt av honom och den är skit fin!

Så igår åkte jag och grabbarna till borås och införskaffade oss nya cykelstolar till dem.

Så på eftermiddagen kom Jenny, Jonas och tjejerna så cyklade vi en sväng( vilket blev ganska långt) när vi kom fram till ett ställe så gick det en mindre stig vidare och vi tänkte att äh.. vi kommer väl ut på nån väg lite längre fram. Ha Ha Ha.. den ledde rakt in i skogen, det var nått motionsspår så helt plötsligt blev det trappor så det var bara att promenera och bära cykeln uppför.. vilket äventyr men tillslut kom vi ut till nog den brantaste trappa jag skådat så det var bara till att valla ner barnen och sen fick Andreas bära ner min cykel.. men motion fick vi kan jag lova..

Sen cyklade vi till Stures och tog en öl innan vi cyklade hemåt igen.

Så nu eftersom jag har en ny fin cykel och killarna har fått super bra cykelstolar så ska vi ha med oss dem på semestern med husvagnen..kommer bli kanon bra, det är ju faktiskt riktigt härligt att cykla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar