Summa sidvisningar

fredag 16 januari 2009

muffis och annat gott

Mmm.. igår bakade jag och grabbarna chokladmuffis, det var poppis kan jag säga. sen bakade vi havreflan..

Sen var jag och sussie och tränade, vilket verkligen behövdes efter mitt bakande, nice.

När jag kom hem igen, hade Andreas fått förstärkning av grabbarna med renoveringen i hallen.

Mina blivande snickare.

Hoppas verkligen att allt blir klart snart så vi kan börja på nästa projekt, ha ha ha...

Jag vill ha nytt kök och helst vill jag att vi bygger ut lite oxå.. blir säkert inte rörigt alls då.. eller? Men det hade varit bra, så kanske man kunde vara riktigt nöjd och kanske få lite lugn och ro sen.. haha..

Idag händer inte för mycke, jag ska jobba. är alltid lite seg de dagar jag ska jobba, så idag blir det till att tvätta, jippi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar