Summa sidvisningar

lördag 24 januari 2009

helg.. ljuva helg

Gott gott med ledig helg..

nja vad har jag/vi gjort hittills hmm...

Igår begav jag mig till Bolins för att köpa revben, stans godaste enligt mig..  Men till min förvåning var de billiga just nu så självklart var de slut.. fy.. jag hade gärna köpt dem extra dyrt bara jag hade fått dem..

Så kväll blir det revben kan jag säga, köpte dem tidigt idag så de inte han ta slut igen..

Men igår efter att ha ersatt revbenen med en nästan lika god paj så ville jag sjunga singstar.. eller ja efter endel vin oxå..  Andreas var på och hjälpte mig att koppla in det.. gött. men det slutade med att jag sjöng och sjöng och Andreas han låg och sov på soffan hihi..

I dag har jag inte gjort för mycke måste jag säga, fixat lite ärenden m.m. sen var jag och grabbarna hos Sussie en sväng.. snackade av oss lite bra bra.. alltid lika trevligt.

Men ikväll blir det ju revben då och lite vin kanske, och en riktigt bra handbolls match hoppas jag. Sen hoppas jag på lite buzz också men vi får la se..

Ha en trevlig lördagskväll allihop.. det tänker jag allt ha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar