Summa sidvisningar

måndag 12 januari 2009

Happy Birthday

to ME!!! eller ja ... i fredags fyllde jag år.. inte för att det är samma sak längre nu när man är "gammal" men lite roligt var det allt, jag fick pengar och presentkort, kanske det bästa att ge mig efter som jag är grymt dålig på att komma på saker att önska mig, är mer en.. -japp den vill jag ha, när jag ser det liksom.

så nya skor har jag köpt mig och ett par nya jeans... NICE

Jag och alla andra(känns det som) är sjuk just nu så jag orkade inte ha nått riktigt kalas, men lite fika bjöd jag på i lördags iaf, gott att ha det gjort oxå. Blev tyvärr inga bilder, för jag testade lite.. det är oftast eller alltid jag som fotar på kalas så jag testade att inte ta fram kameran för att se om det var nånannan som tänkte till men näpp.. så det blev inga bilder helt enkelt.. men men det var ju bara mitt kalas..så det spelar väl ingen roll...

Nu är grabbarna sjuka igen, hög feber, jag som trodde de hade varit sjuka färdigt nu, så trist..

Vill göra nått skoj, kanske en tjej grej i gbg, lite god mat och shopping.. det hade varit grymt nice..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar