Summa sidvisningar

onsdag 7 maj 2014

Ahk och annat skoj


Älskar fortfarande min nya frisyr..

Idag har jag och Alvin varit hos Camilla och goa Liam. Alltid lika trevligt! Sedan åkte de med oss upp till huset på en rundtur. Sedan shoppade vi loss på Maxi tillsammans. En mycket trevlig förmiddag. Tack min vän.

Nu är det handboll och AHK som gäller för hela slanten. Andreas är ju självklart i Estrad men jag får nöja mig med SVT play. men det funkar det med. Håller alla tummar för vinst idag.

Vägen till Estraden


Annars, jo det var en toppen fest som Charlotte hade i fredags såklart. God mat och dryckoch otroligt trevligt sällskap. Tack min vän.

Vi sov i vårat nya hus, lite provisoriskt i klädkammaren för det är det ända rummet som går att få mörkt än så länge.

Nu längtar jag tills på fredag, då ska jag och Charlotte åka till Ullared. Ska bli såååå skoj!!
På listan står MYCKET saker, perfekt nu inför flytten.

1 kommentar:

  1. Men EMMA, det är ju ingen klädkammare, det vart ju ditt rum, ljug nu inte för dig själv ��
    Möe trevligt hade jag & liten oxå!

    Skoj med lyckad fest, mat, vänner & dryck, alla goda ting e 3 ��

    Ullared, kommer ju bli megalyckat för er, som sagt, förväxla kortet med Andreas kort ��

    SvaraRadera