Summa sidvisningar

onsdag 21 maj 2014

Ahk m.m

Underbara AHK, i lördags var det dags för 4:de semifinalen i elitserien i handboll.. Jag var på plats i Estrad och ahk fixade det, de vann mot Guif med 3-1 i matcher. U N D E R B A R T. 


Så nu väntar final mot Lugi på lördag i Malmö. Jag har får sitta klistrad framför tv:n medan Andreas får åka till Malmö och kolla. Håller alla tummar för vinst!

Annars ja, det packas en hel del och rensas och slängs vilket är väldigt gott faktiskt. 
I måndags var jag och Emil och Alex med i den nya klassen på Stadsskogen skolan. Det kändes väldigt bra. Ska bli riktigt skoj till hösten när det är dags på riktigt. 

Nu väntar jag bara på att få meddelande från Alvins nya dagis när och var han är välkommen efter sommarlovet. 

Nu sitter jag på jobbet, bara halva natten kvar att jobba. Sedan hem och slänga sig i säng för att sedan gå upp tidigt för sedan är det full rulle igen, brandutbildn  och apt möte. Men sedan väntar ledigt i måååånga dagar så det får det vara värt. 

1 kommentar:

  1. Ja flytten är nära nu, måste bli bästa sommarn för er!! Så skoj!

    Di är bra de däringa Ahklaget ��

    Oj det lät mastigt, både brandutbildning & apt, uscha... Men skönt med ledighet.

    SvaraRadera