Summa sidvisningar

fredag 15 november 2013

fullt upp

Så var det helg igen.. tiden går så otroligt fort just nu.

Det har varit utbildning på jobbet x2, Demens ABC och värdegrundsutbildning.

Sedan blir det en del extra jobb också. lika bra att passa på. Vi har börjat handla lite redan, lite och lite kanske är fel ord. En hel del kanske man ska säga. Så pengarna förbrukas kan man säga.

Helgen blir nog någorlunda lugn verkar det som. Idag blir det familjemys med Tacos till Idol sedan är det fotboll.

Känner mig lite extra fräsch idag, var på Systembolaget för att inhandla lite gott vin tidigare idag och fick visa leg. Mycket uppiggande måste jag säga.. snart 31 år men ser uppenbarligen ut som under 20!

I tisdags var jag och mina nattkollegor på en dagtur till Danmark, OH vad skoj vi hade, det MÅSTE vi bara göra om.

Trevlig helg på er..

Ps.. hus bloggen är uppdaterad...

1 kommentar:

  1. Jag visade mitt innan hon ens frågade ;)

    Svärmor din va där, hon känner väl dock inte igen mig...

    Fick du leverans av A

    SvaraRadera