Summa sidvisningar

onsdag 16 november 2011

snart är det ju jul

ja livet rullar på här hemma, vi har fullt upp.

Denna veckan har det varit utvecklingssamtal för grabbarna. Lite skoj.

På lördag är det dax, ja äntligen ska jag mina svägerskor åka till GeKås och shoppa julklappar till ALLA.
Det kommer säkert vara packat med folk men det får det vara värt, åh vad jag längtar..

Annars ja dagarna är fulla av sånt man tyvärr måste göra känns det som. men men.. det är livet det med.

Vi ska åka till Stockholm och gå på julbord bland annat, jag, A och Matte och Malin och 2 andra vänner, Sååå skoj det ska bli och nu är det inte långt kvar tills vi ska åka..
Så jag MÅSTE ju nästan shoppa lite att ha på mig när vi ska åka på gekås, eller hur?!

Frågade barnen den klassiska frågan vad de önskar sig i julklapp.. Alex svarade ett eget rum..
Visst det önskar jag verkligen, och det gör Andreas också med all säkerhet att vi kunde ge dem.. men snart kanske snart hoppas jag att det går att lösa. Men är man inte hemma mer än vad A har kunnat vara på ett tag så är det ingen möjlighet att fixa tid till att fixa varsitt rum just nu.. men det kommer.. så vi får sikta på bra leksaker i julklapp i år.

Jag vet att farmor och farfar köpt så bra saker till alla 3 barnen.. men sen är det svårt att veta vad man ska köpa eller säga att de önskar sig. Speciellt han den lille är det svårt att veta vad man ska önska sig till. Och kort efter jul fyller ju det lilla livet 1 år.. helt sjukt vad fort tiden gått.. mammas lilla!!!

1 kommentar:

  1. Ja Ullared en lördag = mycket folk, men så är det ju, å åker ni utan barn så är det ju något lättare...

    Ha det fint!!

    SvaraRadera