Summa sidvisningar

lördag 22 oktober 2011

Ja tiden går fort, nu var det längesedan igen..

Alvin "kryper" hasar och tar sig fram överallt och har inget större begrepp om att han inte alls fixar att ställa sig upp vid stolar, bord och annat som finns att försöka resa sig mot. Så det är mycket att passa nu.
Men skoj att det går framåt, kanske lite väl fort känns det som bara. Jag vill liksom suga på denna lilla karamell länge länge.. för nu blir det nog inga fler.


Annars rullar livet på, dagarna svischar mer eller mindre förbi.


Inatt har de stora guldklimparna sovit hos mormor och morfar för idag ska de gå på teater i göteborg, Mys..
Så igår var det mys här hemma bara jag och mitt hjärta när den minsta guldklimpen somnat. Idag jobbar mannen, så jag får underhålla mig och Alvin själv, så vi får väl se var vi kan hitta på.

Förra helgen sov alla grabbarna hos farmor och farfar, för Andreas och ett grabbgäng hade hyrt en 
limousinebuss och jag var och åt och drack mycket gott med goa Susanne och Malin sååå nice. Jag hade verkligen skit skoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar