Summa sidvisningar

måndag 7 mars 2011

icke hållbart

Nää nu är det snart inget annat att göra än att ge upp att kämpa emot min längtan..
Min längtan till ULLARED!!

Låter konstigt och otroligt, men vad sjutton äter mina stora grabbar, känns som att de vuxit massor efter varje natt, det som passade i förrgår gör knappt det längre, jeans som vi kört med ett uppvik längst ner räcker knappt dem till fotknölarna idag.. ja herregud, de är stora grabbar nu.

Det är dax att införskaffa lite vårkläder, jackor och skor. Tänk om vädret kunde fatta det också. Det hade varit underbart. Igår var en underbart solig och riktigt skön dag men idag, ja visst det är allt lite sol men nu blåser det kallt igen..

Igår grillade vi ute i trädgården, härligt och gott..

Idag var det dax för dagis för grabbarna igen, och jag och den lille mannen ska gå till bvc. Spännande att de hur mycket han har ökat i vikt denna gången. Han växer, det kan jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar