Summa sidvisningar

torsdag 21 oktober 2010

inte så dumt

nää te är inte alls så dumt, och denna tiden är det ju riktigt mysigt att tända lite ljus och dricka något varmt. Perfekt att jag lärde mig dricka te just nu.

Igår var det föräldrarmöte på dagis, ja visst jag vet att det heter förskola men för mig/oss heter det DAGIS, förskolan börjar grabbarna efter sommaren

Alltid trevligt att träffa de andra föräldrarna, och nu när grabbarna är STÖRST på dagis är det ju ganska många nya barn och föräldrar.

Annars är det ganska lugnt, jag vaggar omkring upp och ner mina nätter, skulle ju verkligen ljuga om jag sa att det inte märks och känns att jag är gravid, men än får det funka. Nu jobbar jag denna natten som kommer och sedan är det HELG, gott. får se om vi kan hitta på något skoj hela familjen. Annars får la jag och grabbarna hitta på något.

Mys blir det någon av kvällarna med killarna iaf, de har önskemål om att hyra en viss film och äta gott. Och det ska vi väl kunna fixa

Annars så börjar jag faktiskt bli lite sugen att grejja för bebisen, tvätta lite kläder och börja grejja lite på grabbarnas rum kanske.. ja vi får väl se när och vad som blir gjort.

Ha en härlig torsdags eftermiddag, nu ska jag hämta guldklimparna på DAGIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar