Summa sidvisningar

onsdag 13 oktober 2010

dagar som gått

ja ha, på lördagen, ja den stora fördelsedagen för Emil och Alexander råkade Alexander ut för en liten olycka med sitt pekfinger men nu efter några besök på akuten m.m så är allt helt okej.

Ett roligt kalas fick vi iaf till. Tack alla för de fin fina presenterna!

I måndags kom vi äntligen iväg till mitt efterlängtade paradis GeKås, vi tog farmor med oss också.. riktigt trevligt hade vi och jag fick shoppat endel. Men inte allt, en heldel tomma hyllor och höjda priser tycker jag allt att det var men det mesta på listan fick jag med mig iaf.

Igår var det omläggning av Alex finger och sedan fick Emil gå själv på simskolan och Alex titta på denna gången.

Idag ska vi baka pizza och göra pizza sallad och mysa lite, jag och grabbarna. A jobbar antagligen, mycket jobb blir det.

Imorgon är det åter dax för kalas, då är det kusinen Mathildas tur att fylla år! 6 år, STOR tjej nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar