Summa sidvisningar

söndag 14 februari 2010

Gårdagen..

Igår bar det iväg mot varberg och ULLARED, först spenderade jag och grabbarna några timmar på att shoppa loss lite på GEKÅS sen var vi och hälsade på A.

Mycke trevligt var det och jag måste ju säga att jag var impad av killarna som var nöjda och glada och SAMS hela tiden.. LOVE YOU BOYS

Kan oxå säga att jag köpte toppen saker, inget onödigt!

Väl hemma bara jag och boysen igen så blev det att käka Mc´donals mat och titta på film och sedan titta på melodifestivalen..

Grabbarna tyckte direkt att Eric Saades låt var en hit, vilket den visade sig att vara oxå.. annars hade den ju inte gått till final direkt..

Men så läser man detta dagen efter.. är det inte typiskt!

Här avslöjas Saades bluff (aftonbladet.se) 

Sååå tröttsamt, vad spelar det för roll med några sekunders play-back.. det är väl låten och sången i sej man röstar på eller det var ju den som vann inte den lilla play-back biten..

Bara för att större delen av de andra bidragen sög fett....

Den härligt svenska avundsjukan...

Skit sak samma hoppas nu inte det blir nått mer snack om detta, han behöver ju inte göra om det i Globen kanske, eftersom det nu störde så många.

I dag är det ju alla hjärtansdag, mitt älskade hjärta A är ju inte hemma just nu och det är ju inte helt säkert att han kommer hem idag heller vad jag förstod men man hoppas ju allt. Men i vilket fall som helst så fick han för säkerhetsskull sina Alla Hjärtansdagspresenter redan igår.. ja sina, han fick 2 fin fina saker han...

Idag får vi se vad jag och grabbarna ska hitta på, tvätta står på schemat iaf . Trist men ett måste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar