Summa sidvisningar

torsdag 27 november 2008

jul jul strålande jul...

Japp nu är det snart jul igen.. underbart skoj.

Inte lätt bara när barnens önskelista ser ut ungefär såhär.

* Fyrhjuling

* Ponny

inte lätt alla gånger men lite annat vill de ju ha oxå kanske,och behöver iaf. men en häst blir det iaf INTE men en fyrhjuling nja det får jag nog fundera på de är ju bara 3 år så jag vet inte om det funkar riktigt.

Sen är det ju då vad man ska önska sig själv och vad man ska ge alla andra underbara människor.

Jag tycker att borde köpa sig ett HOPE halsband från barncancerfonden det ska jag iaf önska mig. Å får jag inget så ska jag köpa mig ett själv. Världens finaste är det och för ett gott ändamål.    

På lördag blir det Ullared appropå julklappar men det blir nog lite mer än bara julklappar.

Ullared I LÖÖÖÖV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar